FANDOM

Jak i daxter: Zaginiona Granica jest jedną z gier, z serii Jak and Daxter. Jest to kolejne spotkanie z charyzmatycznym Jakiem i gadatliwym Daxterem, którzy ponownie muszą uratować świat i zmierzyć się z przeciwnościami losu. Do dyspozycji bohaterów oddano nowe bronie, pojazdy i umiejętności.

GrywalnośćEdytuj

Jak nietrudno się domyśleć gra jest pełną gębą platformówką, w której to zawarte są przeróżne elementy świata które przyjdzie nam przechodzić. I ten ów świat jest na skraju przepaści i tylko nasi bohaterowie(jak to bywa w takich grach) mogą go ocalić. Grę będziemy przechodzić zarówno Jakiem jak i w niektórych placówkach Daxterem. Jednym z naszych głównych zadań w rozgrywce jest zbieranie różno kolorowego minerału tzw. ECO. Dzięki któremu będziemy mogli upgradować nasze bronie, pancerz, umiejętności itd. Minerał jest również jedynym wyjściem do ocalenia świata gry. Niektóre jego wersje występują po ciemniejszej stronie mocy (DARK ECO), którego na szczęście lub nieszczęście posiadają zarówno w sobie Jak i Dexter. Chociaż podczas gry tylko ten drugi będzie miał umiejętność skorzystania z jej ,by przemienić się z małego liska w Dark Dextera, czyli w wielkiego dzikiego hmm…wilczura na dwóch nogach siejącego powszechne zniszczenie . Jesteśmy przyzwyczajeni do faktu ,że w tej serii mamy do wyboru różnego rodzaju pojazdy. W Zaginionej granicy prawie cała akcja dzieję się w powietrzu w związku z czym mamy do dyspozycji tylko samoloty, które możemy w dowolny sposób udoskonalać. Maksymalnie w swoim latającym hangarze dostępnych będziemy mieć ich 5,także wszelkich pojazdów dwu- trój- i cztero- śladowych tutaj nie doświadczymy.