FANDOM

Jak II: Renegade
JakII-okładka
Informacje
Producent Naughty Dog
Wydawca Sony Computer Entertainment
Premiera 14 października 2003 - USA

17 października 2003 - Europa
17 października 2003 - Polska

Kategoria wiekowa PEGI: 12+

ESRB: T

Gatunek platformowa
Platformy PlayStation 2

PlayStation 3 (wersja HD) PlayStation Vita (wersja HD)

Jak II: Renegade – druga platformowa gra z serii Jak and Daxter stworzona przez Naughty Dog. Została wydana na platformę PlayStation 2 w 2003 roku.

FabułaEdytuj

Historia rozpoczyna się tuż po zakończeniu poprzedniej przygody. Czwórka starych przyjaciół (Jak, Daxter, Keira i Samos), podczas ciekawego zajęcia, jakim jest niewątpliwie majstrowanie przy starożytnej machinie, uruchomiła przez przypadek mechanizm przenoszący w czasie i przestrzeni. Dwójka pechowców, którymi okazali się oczywiście Jak i Daxter, została przerzucona do innego świata. Wylądowali w ogromnym mieście zwanym Haven City, władanym przez despotycznego Barona Praxisa. Pierwszy kontakt z jego strażnikami skończył się pojmaniem Jaka, na szczęście Daxter zdołał uniknąć schwytania. Zielonowłosy młodzieniec pozostał jednak w rękach Praxisa, który bez ogródek zaczął go poddawać najgorszym katuszom, testując na nim tajemniczą substancję zwaną Dark Eco. Wierny futrzak kombinował, jak uwolnić przyjaciela, i choć myślał przez dwa lata, w końcu dopiął swego. Oswobodzony, ale jakże zmieniony przez tortury Jak powziął tylko jedno postanowienie: pomścić własne krzywdy i usunąć Barona Praxisa.